خانوما قورمه سبزی تو هفته من مشکلی پیش نمیاد؟

۵ پاسخ

من هفته یکبار میخورم مشکلی نداره.
جگر زعفران اویشن زرشک این چنتا سقط اوره بقیه غذاها رو بخورید به اندازه

نه هر چی دوست داری بخور

ن بابا چ ضرری

منم از وقتی فهمیدم حاملم نخوردم نمیدونم بخورم یا ن

نه گلم ضرر نداره راحت بخور فقط شاید یکم نفخ داشته باشه همین

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۲ ماهگی
مامان الی جون مامان الی جون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری