من هفته یکبار میخورم مشکلی نداره.
جگر زعفران اویشن زرشک این چنتا سقط اوره بقیه غذاها رو بخورید به اندازه
نه هر چی دوست داری بخور
ن بابا چ ضرری
منم از وقتی فهمیدم حاملم نخوردم نمیدونم بخورم یا ن
نه گلم ضرر نداره راحت بخور فقط شاید یکم نفخ داشته باشه همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.