۹ پاسخ

ممنوعه

من دکتر بهم گفت نخور

دکتر من گفت نخور حالا خودت میدونی

من میخورم از هوش مصنوعی پرسیدم گفت برای نوزاد مشکل داره، واسه مادر باردار مشکل نداره در حد اعتدال

عسل وزنجبیل دکترم گفت توبارداری تا۳ماه اول نبایدبخوری

زیاده روی نباید کرد بنظرم هیچ غذایی منع نیست

آب عسل صبحانه عسل نه هیچ مشکلی نداره

من نمیخورم
میگن ۳ ماه اول نخورین

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈@H178266

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یاسین/ یلدا مامان یاسین/ یلدا هفته سی‌وچهارم بارداری