دخترا رابطه تو بارداری مشکلی نداره که؟؟🙏

۱۰ پاسخ

عزیزم 3 ماه اول خطر داره

اگه دکتر منع نکرده عب نداره

نه عزیزم

عزیزم نباید داشته باشی اما ببین دکترت چ میگی سنو کنه بهت میگه بستگی ب جنین داره ک کجا رحم قرار داره

سلام مامانا من تو اقدامم امروز هم رابطه داشتم بنظرتون اگر اقدام های قبلی گرفته باشه امروز ضرر داره؟؟

۳ ماه اول رو دکترا اصولا منع میکنن

سلام من هفته ۶ ام هستم رفتم دستشوی اندازه یک قطره لک قهوه دیدم خطرناک؟

دکترا معمولا میگن ۳ ماه اول نباشه بهتره .باز بستگی ب نظر دکترتون داره و اینکه شرایط خودتون جنین چطوریه

عزیزم حداقل بزار ۳ ماهع اولت بگذره بعد

متاسفانه نباید داشته باشی برای سلامتی نینی نباید خطر کرد

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان قند عسلام🩵🩷 مامان قند عسلام🩵🩷 ۱ ماهگی
مامان فندقم🫄 مامان فندقم🫄 هفته پنجم بارداری
مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری