در حد ی چشیدن بخور ویارت بره مگر ن حلوا گرمه نخوری بهتره
عزیزم هیچ چیزی کمش مشگل نداره
ب نظرم نخور
نه بابا
آرد و روغن و شکر و آب باشه که چیزی نیست توی کیک هم همینا رو میریزیم
هل و گلاب و زعفرون نزن فقط
منم انقد هوس حلوا قندی کردم 🥲دیابت بارداری دارم نمیخورم
حلوا خوده مشکله تو میگی مشکل نداره
اخ اینقد دلم میخخوااااد ولی دیابت دارم🥲
فکر نکنم من دیروز خوردم هیچی هم نشد
گرمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.