دخترا حلوا که مشکلی نداره بخورم؟

۹ پاسخ

در حد ی چشیدن بخور ویارت بره مگر ن حلوا گرمه نخوری بهتره

عزیزم هیچ چیزی کمش مشگل نداره

ب نظرم نخور

نه بابا
آرد و روغن و شکر و آب باشه که چیزی نیست توی کیک هم همینا رو میریزیم
هل و گلاب و زعفرون نزن فقط

منم انقد هوس حلوا قندی کردم 🥲دیابت بارداری دارم نمیخورم

حلوا خوده مشکله تو میگی مشکل نداره

اخ اینقد دلم میخخوااااد ولی دیابت دارم🥲

فکر نکنم من دیروز خوردم هیچ‌ی هم نشد

گرمه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ...🩵 و 🩵 ... مامان ...🩵 و 🩵 ... ۴ ماهگی
مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🩷🐣 مامان جوجه🩷🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری