من نداشتم اصلا جرئت نمیکنم
نه ماشانس نداریم بهم دستم بزنیم خونریزی و انقباض میشه
البته دکترم منع کرد العان دکترا اکثرا منع میکنن
من دکترم گفت تا سونو انتی که وضعیت جفت و جنین معلوم بشه بهتره نداشته باشی
خیلی کم
اره داریم🤷🏻♀️
مادرهای عزیزشماها چندهفته رفتین سونوقلب؟
منم ندارم چون قبلا سقط داشتم کلا میترسیم
نه اصلا نداریم
سلام عزیزم اره
شوهرم وقتی حامله میشم خیلی میل جنسیش زیاد میشه
فقط سطحی😂😂😂عمقی نع
ارع دارم
ولی ب تشخیص دکترت انجام بده اگر گفت
من ۴ ماه نداشتم،الان خیلی کم
ما ازاولش داشتیم
چهار ماهه ک رنگشو ندیدم 🤣 ولی میگن عمیق نباشه مشکلی نداره .. برای بعضیا ام مشکل سازه از دکترت بپرس حتما
یبار داشتم هماتوم شد به غلط کردن افتادم
دیگه بهم نزدیکم نمیشیم
من ک نه
من که ندارم سر سقط اولم خیلی داشتم که اشتباه بودددد 😖
البته هر کی شرایط بارداریش فرق داره
سلام دارم ولی کم، یه ماه اول رعایت کن
بله ولی خییلی آروم باید باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.