دخترا ببخشیدا شما تو بارداری رابطه دارین؟

۲۱ پاسخ

من نداشتم اصلا جرئت نمیکنم

نه ماشانس نداریم بهم دستم بزنیم خونریزی و انقباض میشه

البته دکترم منع کرد العان دکترا اکثرا منع میکنن

من دکترم گفت تا سونو انتی که وضعیت جفت و جنین معلوم بشه بهتره نداشته باشی

خیلی کم

اره داریم🤷🏻‍♀️

مادرهای عزیزشماها چندهفته رفتین سونوقلب؟

منم ندارم چون قبلا سقط داشتم کلا میترسیم

نه اصلا نداریم

سلام عزیزم اره

شوهرم وقتی حامله میشم خیلی میل جنسیش زیاد میشه

فقط سطحی😂😂😂عمقی نع

ارع دارم
ولی ب تشخیص دکترت انجام بده اگر گفت

من ۴ ماه نداشتم،الان خیلی کم

ما ازاولش داشتیم

چهار ماهه ک رنگشو ندیدم 🤣 ولی میگن عمیق نباشه مشکلی نداره .. برای بعضیا ام مشکل سازه از دکترت بپرس حتما

یبار داشتم هماتوم شد به غلط کردن افتادم
دیگه بهم نزدیکم نمیشیم

من ک نه

من که ندارم سر سقط اولم خیلی داشتم که اشتباه بودددد 😖
البته هر کی شرایط بارداریش فرق داره

سلام دارم ولی کم، یه ماه اول رعایت کن

بله ولی خییلی آروم باید باشه

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان آقا رادمان 🌱 مامان آقا رادمان 🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد