دخترا ی که قند دارین تو بارداری چی میخورین غدا ؟؟؟

۶ پاسخ

من همه چی میخورم ولی برنجمو شبا نمیخورم هر چی باشه با نون سنگک میخورم سبزی و میوه و سالادمم همیشه به راهه حالا بستگی داره کدوم موجود باشه تو خونه، چاییمو با کشمش میخورم قند رو کلا گذاشتم کنار

ماکارانی و برنج و کمتر میخورم قند مصنوعی هم حذف کردم کلا. البته من خیلی قندم بالا نبود ۱۰۹ بود دارم رعایت میکنم اومده پایین. سختیش اینه بعضی چیزا هوس میکنی نمیشه خورد 🫴

شیرینی جات کلا حذف
برنج فقط،۷تا ۱۰ قاشق در هر وعده
برنج مونده از وعده به وعده بعد ممنوع
ماکارانی و نونهای سفید کلا حذف
فقط نون سنگک اونم دوتا کف دست
میوه روزی ۱ دونه

منم دکترم گفت فقط شیرینی جات و نوشابه و بستنی نخور

دیابت بارداری یا نوع یک عزیزم ؟

گشنه ی میکشیم

سوال های مرتبط

مامان 👼قندونباتم👼 مامان 👼قندونباتم👼 هفته دوازدهم بارداری