دوستان رابطه در بارداری مشکلی نداره ؟هفته من؟

۸ پاسخ

گلم اگر لکه بینی نداری و حین رابطه احساس درد نمیکنی مشکلی نداره

من از اول داشتم‌ اگه هماتوم و لکه بینی نداری اشکالی نداره....پهلو به پهلو کم خطرترین پوزیشنه

ن نداره تازه کیفم میده 😂😂😂
بزنین حال کنین😂

رعایت کن

سه ماه اول ک کلا ممنوعه ، من هنوزم رابطه ندارم ، با اینکه دکتر میگه مانعی نیست میتونی داشته باشی، ولی خطر عفونت و این مشکلات هست ، ترجیح میدیم منو همسرم نداشته باشیم تا ایشالله بعد از زایمان

تو س ماه اول میگن نداشته باشی خوبه
خودم دکتر منع نکرد گفت با فشار نباشه
ولی من س ماه اول اصلا رابطه نداشتم میترسیدم

توی هیچ هفته ای مشکل نداره

رابطه توی کل بارداری اگر مشکلی نداری و منع رابطه نیستی ایرادی نداره فقط تعداد دفعاتش در بارداری باید کمتر باشه مثلا ۱،۲ بار در هفته بیشتر نباشه و خیلی هیجانی نباشه آروم باشه
این حرفی بود که دکتر به من زد همون اول که رفتم
من منع رابطه نبودم کلا و بارداری نرمالی داشتم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی میلاد مامان نی نی میلاد هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری