گلم اگر لکه بینی نداری و حین رابطه احساس درد نمیکنی مشکلی نداره
من از اول داشتم اگه هماتوم و لکه بینی نداری اشکالی نداره....پهلو به پهلو کم خطرترین پوزیشنه
ن نداره تازه کیفم میده 😂😂😂
بزنین حال کنین😂
رعایت کن
سه ماه اول ک کلا ممنوعه ، من هنوزم رابطه ندارم ، با اینکه دکتر میگه مانعی نیست میتونی داشته باشی، ولی خطر عفونت و این مشکلات هست ، ترجیح میدیم منو همسرم نداشته باشیم تا ایشالله بعد از زایمان
تو س ماه اول میگن نداشته باشی خوبه
خودم دکتر منع نکرد گفت با فشار نباشه
ولی من س ماه اول اصلا رابطه نداشتم میترسیدم
توی هیچ هفته ای مشکل نداره
رابطه توی کل بارداری اگر مشکلی نداری و منع رابطه نیستی ایرادی نداره فقط تعداد دفعاتش در بارداری باید کمتر باشه مثلا ۱،۲ بار در هفته بیشتر نباشه و خیلی هیجانی نباشه آروم باشه
این حرفی بود که دکتر به من زد همون اول که رفتم
من منع رابطه نبودم کلا و بارداری نرمالی داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.