۷ پاسخ

نه نباید داشته باشی
جنین داره تشکیل میشه تازه فشار میاد بهش

والا دکتر گفت رابطه ۲ بار در هفته هییییچ مشکلی ایجاد نمیکنه نگران نباش

من از اول داشتم چون کلا ۵، ۶ هفتگی متوجه بارداریم شدم بعدشم آروم رابطه داشتم خداروشکر مشکلی نبوده البته از اول لکه بینی اینا نداشتم 🙏

من که از همون اول یه روز درمیون و داشتم تا الان که خداروشکر چیزی نشذه

اوایلش مراعات کن و حتما هم از دکترت بپرس اگه جفتت پایین نباشه خودش بهت میگه

فشار نیاری اشکالی نداره 😅
طولانی هم نباشه

اره نباید داشته باشی جنین خیلی پایین هست خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی میلاد مامان نی نی میلاد هفته بیستم بارداری