نه نباید داشته باشی
جنین داره تشکیل میشه تازه فشار میاد بهش
والا دکتر گفت رابطه ۲ بار در هفته هییییچ مشکلی ایجاد نمیکنه نگران نباش
من از اول داشتم چون کلا ۵، ۶ هفتگی متوجه بارداریم شدم بعدشم آروم رابطه داشتم خداروشکر مشکلی نبوده البته از اول لکه بینی اینا نداشتم 🙏
من که از همون اول یه روز درمیون و داشتم تا الان که خداروشکر چیزی نشذه
اوایلش مراعات کن و حتما هم از دکترت بپرس اگه جفتت پایین نباشه خودش بهت میگه
فشار نیاری اشکالی نداره 😅
طولانی هم نباشه
اره نباید داشته باشی جنین خیلی پایین هست خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.