سلام بتا ۲۰۰ شده نتیجه چی میشه

۱۴ پاسخ

من بتام 200 بود نتیجش الان پیشم گرفته خوابیده 😂

مثبته عزیزم مبارکه بسلامتی بیاد بغلت

برا منم دعا کنید 30 روز پیش سقط کردم 😔 😔

بسپرید به خدا ..خدا بزرگه استرس نداشته باشید

بعد چند روز تاخیر ؟

اولین روز پریودتون کی بود

مثبتههههههههه

دکترنگفت سه روزه دیگه مجددآزمایش انجام بدی؟

مبارکه😍

نتیجه اینکه داری مامان میشی😂

مثبت ننم جان

مثبت 🥰😍

بارداری مبارکه عزیزم

مثبت دیگه گلم

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۷ ماهگی
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۶ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان کامیار مامان کامیار روزهای ابتدایی تولد
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قند و نبات👶🏻 مامان قند و نبات👶🏻 هفته نهم بارداری