سلام خانما عدد بتا ۲۰۰ کمه؟؟

۴ پاسخ

تازه رفتم بهداشت بهم گفتن کمه😕
بعد میگن امکان داره کاذب باشه

نه خوبه دیر لقاح تشکیل شده
مهم اینه که ۴۸ ساعت بعدش دو برابر بشه

نه عزیزم خوبه

چند تاخیری

سوال های مرتبط

مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۷ ماهگی
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما مامان حلما هفته دهم بارداری