۹ پاسخ

خودتو درگیر بتا نکن

مرسی عزیزم

سلام عزیزم از آخر بتات چند شد؟ منم مثل شمام

خوبه نگران نباش دقیق رفته بالا

دکترا جدیدا چه مسخره بازیایی درآوردن
خیلی میبینم اینجوری هی میفرستن چند بار برای بتا
رفته بالا دیگه چرا میگه کم !

نگران نباش خوبه
دکترت عوض کن خودش ب مریض ها استرس میده

دکترا میگن عدد بتا باید بره رو 1000 ک بارداری قطعیه انقدر میگن تکرار کن تا ب 1000 برسی والا عددت خوبه

دو برابر شده دیگه

نه خوبه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته پانزدهم بارداری