خانما بتام کمه ؟؟دکتر گفت باید تکرار بشه لکه بینی داشتم

تصویر
۴ پاسخ

من ۱۰۰۰ بودم لکه دیدم دوباره دادم شد ۱۲۰۰ شیاف پروژسترون با آمپول پرلوتون زدم

من ک۱۹۸بودم گفت بارداری فقط سونو نوشت

واس من ۲۰۰ بود ک
اصن تا ۷ هفته نرفتم سونو فقط فولیک اسید و ویتامین دی رو میخوردم قلبشم تشکیل شده بود

چون لکه بینی داشتی باید تکرار بشه ببینه بالا رفته یا ن

سوال های مرتبط