من ۱۰۰۰ بودم لکه دیدم دوباره دادم شد ۱۲۰۰ شیاف پروژسترون با آمپول پرلوتون زدم
من ک۱۹۸بودم گفت بارداری فقط سونو نوشت
واس من ۲۰۰ بود ک
اصن تا ۷ هفته نرفتم سونو فقط فولیک اسید و ویتامین دی رو میخوردم قلبشم تشکیل شده بود
چون لکه بینی داشتی باید تکرار بشه ببینه بالا رفته یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.