سلام خانماویارازچندهفته شروع میش

۱۰ پاسخ

من که هنوز ندارم

دعا کن شروع نشه فقط
کاش از اونایی باشی ک ویار ندارن
خیلی افتضاحه خیلی

منم ندارم هنوز
فقط زودزودگشنه میشم

دهنم صاف شده خیلی چیزا میخام ولی نمیتونم بخورم

ان شاء الله یه هفته ی دیگه برای امشبت دلتنگ میشی😂

من بعد یک ماه تا الانه نتونستم غذا درست کنم حتی بخورم وزنمم کم شده تو خیابون میرم بو غذا میاد حالم بد میشه

تبریک میگم بهت گلم
ویار برا همه یکسان نیست
من تا حالا نداشتم

هر بدنی یه جوریه

من از اول داشتم

منم ندارم هنوز

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توراهی مامان توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری