سلام سلام ۷ هفته و یک صدا قلب میش شنید؟؟

۷ پاسخ

من ب حساب پریود۷هفته و یک روز رفتم ولی بر اساس سونو ۶هفته و۳روز بودم

بله عزیزم

بله میشه ولی ی هفته دیگ بری بهتره خیالت دیگ راحته

بله
برا من که گذاشت

من رفتم گفت قلبشون تشکیل شده ولی صداشو برام نذاشت گفت فشار میاد بهشون
باز دوهفته دیگه بیا

منم دو هفته دیگر میرم

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد