۱۰ پاسخ

آره عزیزم نشون میده

اره منم ۷ هفته دوروز رفتم 😍

آره عزیزم برو

بنظرم هرچی مادر بذاره دیر تر بره سونوی قلب بهتره
چون جدیدا میگن امواج سونو روی قلب جنین زیر ۱۰ هفته اثر بد میذاره من بارداری قبلیم بخاطر همین ک دکتر زود سونوم کرد زیر ۱۰ هفته ۳ بار سونو شدم و جنین تو ۹ هفتگی ایست قلبی کرد
بذار دیرتر برو ک اگه قلبش میخواد دیرتر تشکیل بشه مجبور نشی دوباره بری

بله گلم

بنظرم خوبه من ۶هفته و ۶روز رفتم قلب یکیشون میزد اون یکی فقط ساک و جسم زرد دیده شد حالا دوباره باید برم🥺

فک کردم فقط خودم بیدارم همه بیدارن انگار خخخخ

آره من هفت هفته و سه روز رفتم

منم هفته دیگه میرم هر چند بریم سونو ی هفته کمتر میگه ولی ارغ برو اگه طاقت نداری

سلام عزیزم ارع برو

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رقیه گل وتودلی مامان رقیه گل وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری