دوشنبه سونو قلب وقت گرفتم . میشم ۷ هفته کامل و یک روز ... خوبه دیگه ؟؟

۵ پاسخ

اره گلم منم برا دوشنبه نوشته که میرم تو هفت هفته اما نمی‌رم می‌زارم هفته بعد کامل بشه بعد

اره بابا اوکیه ایشالله که بری با خبر خوش بیای

منه۸هفته و۴روز رفتم قلب تشکیل شده بود

بذار یه هفته دیگه برو

عالیه
من ۷هفته و ۵روز رفته بودم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری