۶ پاسخ

دوتا سقط داشتم الان باردارم زهرا شمالی من چهار ساعت تا شیراز فاصله داشتم گفت حتما باید خودت حضوری ببای اومدم الان بتام به جای اینکه بره بالا داره میاد پایین ولی همه علائم بارداریمو دارم زهرا خانم هم تشریف نداره جواب گوی من باش میگه تا هفته دیگه نمیاد موندم چیکار کنم

من زیر نظر دکتر عمویی هستم
سارا داوودی هم خوبه

خودم زیر نظر زهرا شمالیم ولی انگار اونقدی بهم کفتن خوبه نیست

ممنونم خانمای گل

فاطمه احمد پور بهترین دکتر شیراز

من تحت نظر کتایون کارگرم
خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان السا و تودلی❤️ مامان السا و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری
مامان امیر وبرفک نرمک مامان امیر وبرفک نرمک هفته بیستم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری
مامان پنبه مامان پنبه هفته سیزدهم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری