سلام میدونی بهترین دکتر دندون پزشک تو بم کیه و کامپوزین انجام بده ممنون میشم راهنمایی کنی
هم پیمان هم مهرلحسنی
گلم اگ توانایی مالی شو داری دکتر عاطفه پژمان خیلی دکتر خوب و خوش برخوردیه چون اگه بخوای سزارین بشی هزینه اش خیلی زیاد میشه اما دیگه طبیعی درد بگیره که میری بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.