سلام مامانا شیر خشک گیگوز بهتره یا بیومیل

۲ پاسخ

باید ببینی کدوم بهش میسازه

من از روز اول گیگوز دادم خیلی هم راضیم وزن گیری بچه هم عالیه

سوال های مرتبط

مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان گيلاس و گردو مامان گيلاس و گردو ۱۶ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۸ ماهگی