۶ پاسخ

انشاالله ممنونم از دلگرمی همه ی مامانا
ممنونم که هستین و باهام حرف زدین
منو ببخشید اگه با حال بدم حالتون رو بد کردم.ممنونم از دعای خیرتون 🙏🏻🫶🏻
خدا به خودتون و نی نی هاتون سلامتی بده

طبیعیه فعلا حسی نداشته باشی..بزار تکوناش شروع بشه همچین دلتو ببرهههه

مودی بودن بارداری🤦‍♀️😂

نه عزیز دلم هر حسی طبیعیه
من حتی اون اولا ازینکع باردار بودم بدم میومد
میگفتم کاش نبودم
می‌دونی هورمونا بالا پایین میشه
حساس میشی
زودرنج میشی کلی احساسات فرق می‌کنه

دوران بارداری هر لحظه یه حس داری، نوسانات هورمونی نمیذاره آروم بگیری، زیاد به حس هات اهمیت نده تو فکرش نرو استرس نگیر فقط به این فکر کن گذراست...

عزیزم امید داشته باش به خدا چرا از چیزی که ارزشو داشته باشی بدت بیاد یا همون نخواد بدونی انرژی به خودت بده اهنگ شاد گوش،کن رو روحیت تاثیر داره فیلم طنز ببین امید بگیری برو خدارو شکر کن

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🎀 مامان تو دلی🎀 هفته پانزدهم بارداری
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی