تب دخترم نمیادپایین بچه ها

۴ پاسخ

پنبه رو نم دار کن بزار زیر بغلش اگ نیومد پایین ببر بیمارستان 37 و نیم به بالا خطرناکه

پاشویه بده با دستمال خیس بزار رو پاهاش لباسش کم کن یدونه نخی گشاد تنش کن محیط خونرو خنک کن ببر با آب ولرم پوشکش رو عوض کردی بشورش حواست باشه آب سرد نباشه

ببرش دکتر

چنده تبش

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان زندگی مامان زندگی ۱۶ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۳ ماهگی