تست زدم بچه ها ولی منفی بود چیکار کنم ؟

۱ پاسخ

شکر خدا و دعای بارون... ریلکس باش ، هر زمان ک ریلکس بودی و بارداری ب کیف و کتابت بود حامله میشی 😅

سوال های مرتبط

مامان آینده☘️🥹 مامان آینده☘️🥹 قصد بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری