۱۰ پاسخ

عکسشم بزار دیگه ما ام ببینم

انشاا… همه چی عالی باشه با خبرای خوب بگردی

چیشدددددد

توکل کن به خدا
سوره یاسین بخون بهت آرامش میده

سلام صبح به خیر،ايشالله هم خودت هم نی نی خوشگلت بی‌خطر برین و برگردین از سونو انتی عزیزم

انشالله کوچولوت سالمه برو عزیزم 😍♥️

رفتی اونجا اون لحظه برامنم دعا کن دوهفته دیگه میخابرم

انشالله که همه چی خوبه

وای خدا منم استرس گرفتم برو زود بیا جوابو تا دادن بزار اینجااااااا

عزیزم انتی که استرس نداره گلم انشالله سالمه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری