خانوما دخترم نفخ داره چیکار کنم ۸ روزشه

۱ پاسخ

آخ آخ لابد شکمش خیلی تپل تر شده نسبت به قسمت های دیگه بدنش انگار باد کرده
پس منم اینجوری بود
دستاشو مشت میکرد جیغ میزد از درد
ماساژ و ورزش بده
به سمت عقربه های ساعت با یکم روغن زیتون روی شکمش رو آروم ماساژ بده
بزن تو گوگل ورزش نوزاد در زمان نفخ
انجام بده موثره

سوال های مرتبط

مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 ۱ ماهگی
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد