آمپول ریه ازچندهفتگی بایدبزنیم؟

۶ پاسخ

مگه واجبه ؟ یا اونایی که ممکنه زودتر زایمان کنن باید بزنن

من هنوزم نزدم نمیدونم بایدبزنم یانه

دکتر باید تشخیص بده

باید دکترت بگه تا بزنی من ۲۳ هفته زدم

نه .فک کردم شاید هفت ماهگی بزنیم بهتراگریک زمان دچار زایمان زودرس بشیم خیالمون ازریه راحت باشه

مگه سرایط خاص هستی؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۶ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرتین امیررضا مامان آرتین امیررضا ۱۰ ماهگی