سلام دوستان عدد ان تی ۱.۱۶ خوبه یا نه؟😶

۵ پاسخ

اره منم ۱/۱۷ بودم

اره عزیزم

چند هفته دقیق رفتی

اره عالیه

خوبه استرس نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته چهلم بارداری
مامان معجزه نور مامان معجزه نور هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته چهلم بارداری