عدد سونو ان تی ۱.۲
چطوریه خوبه یا نه 🫠

۱۰ پاسخ

عالیه عزیزم منم همین بود🫶

عالیه گلم

من ی هفته دیگ انتی دارم دعا کنین ازمن ام خوب بیاد

عالیه
ولی ترکیبش با عدد فری بتا+ عدد mom ک تو ازمایش ژنتیکت میاد مهمه ک روهم خوب باشن

اون فاکتورام مهمن

عالیه

عالیه برا منم ۱.۲ بود

خوبه منم 1.5بود

عالیه عزیزم

خوبه عزیزم

عالی زیر ۳ نرمال

سوال های مرتبط

مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیستم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته چهلم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری