عدد ان تی ۱.۵ خوبه ؟ازمایش مهمه یا سونو ؟استرس دارم

۷ پاسخ

خوبه عزیزم ولی هر دو مهمه چون عدد مارکرها هم مهم هستن

خوبه برامنم همین بود

خوبه عدد انتی

اره خوبه

سونو خوب باشه آزمایش هم جوابش خوبه .عدد ش خوبه عزیزم

اره خوبه هردو مهمه ولی سونو مهم تره بنظرم چون ازمایشا اکثرا الکی ریسک میزنه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری