واسه کمپرس سرد چی گذاشتین

۷ پاسخ

من میذارم جیغ میزنه نذاریم چی میشه؟

یخ بریز فریزر بزار

از این پک های ژله ای آماده از داروخونه گرفتم گذاشتم فریزر خنک شد از روی شلوار گذاشتم

بطری یخ

یه حوله کوچولو خیس کردم گذاشتم تو پلاستیک فریزر و اونو گذاشتم یخچال. بعد هر بار با همون پلاستیکش گذاشتم. خوب هم بود

آب بریز کیسه فریزر بزار یخ که زد بزار رو پاش

یه حوله تمیز میتونی برزاری فریزر بعد بزاری روپاش

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 ۱۶ ماهگی
مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۶ ماهگی