۴ پاسخ

ردز اول در حد دو سه بار یه تایم خیلی کوتاه سرد مبزارن ک‌ کبود و قرمز نشه

تا خوده شب . هرچی بیشتر بهتر . 20 دقیقه ای یه بار گذاشتم

من ظهر ساعت۲۱بود زدیم براش
فعلا ک تب نکرده

کی واکسن زدی تو

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۱ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی