ب لیانا کیدی لاکت دادم ده دقیقه بعد کلی بالا اورد. چیکار کنم دویاره بش بدم

۳ پاسخ

دوباره بده بهش

براش کپسول یوموگی بگیر بریز داخل یک قاشق ماست بده بخوره تنها چیزی که اسهال کارن خوب مرد همین بود

ویروس گرفته پسرم منم گرفت همش اسهال داره

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی