۴ پاسخ

بفرما

تصویر

اگه برااساس ان تی ۲۵ هفته و دوروزته خوبه تو بازه نرماله اما اگه ان تی ۲۷ هفته ای یکم کمه ک وزن میگیره نگران نباش

ن عزیزم وزنش خیلی هم خوبه ماشالله

عزیزم سونو عادی رفتی ؟
هزینش چقدر شد و دکترت نوشت یا خودت رفتی من دکترم میگه ضرر داره تن تن رفتن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان هفته بیست‌وهشتم بارداری