خانوما تمر هندی اوکیه خوردنش؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

منم دارم دومیش رو میخورم وای نمیتونم ازش بگذرم

من عااااااشقشم و الان دارم میخورم

منم عاشق چیزای ترشم😍😍😍

من دو تا بسته خوردم

کاپوچینو چی یه لیوان عیب نداره بخورم ؟؟دو شب پیش یه لیوان خوردم خیلی دلم میخواد باز

من خیلی الو لواشک میخورم مامانم میگ سیاه ب دنیا میاری

ترشی زیاد توصیه نمیشه چون سردیه به شدت ورم میکنید

اره میگن کم بخور بچه و سیاه میکنه

منم دیروز از همین گرفتم😂خیلی خوشمزس
ولی نمیدونم ضرر داره یا نه

سوال های مرتبط

مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی
مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری