۱۲ پاسخ

ایشالله که یه پسرکاکل زریه قسمت من که نبود بزا تو باشه

بسلامتی عزیزم
بعداا خبر بده

نوشابه سرد

اصلا بچه ها شبیه هم نیستن. چندتا چیز با خودتون ببرید. من با سرفه بیدار شد. خانم کناریم با بستنی و رانی بیدار نشد.

نوشابه زرد عالیه

ده پناه رفتی؟

رانی شکلات .کاکائویی. یا نانی من اینا رو خوردم بچم ماشالله زیادی بیدار شده بود 😂😂

نوشابه بخور

بستنی یا کیم انبه عالیه
شیرینم هست
آبمیوه و شکلات و نوشابه هم ببر با خودت کی هی نری بیرون

نوشابه

نوشابه بخوری بندری میره

آبمیوه شیرین

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری