الویه تو بارداری ضرر داره ؟؟

۱۳ پاسخ

سس بدون تخم مرغ بزن بهش اوکیه

وای من عاشقش شدم

سس مایونز کم میگن خوب نیست ولی اگه کم چرب باشه بهتره

ن چه ضرری.فقط اگه سسش را خودتون درست کنید بهتره.‌

من بعضی موقع ها هوس کنم میخورم

ن بابا
منکه همچی میخورم

اره بخاطر سسش

نه خیلیم مفیده من چند بار خوردم

در حد هوس بخور

بله ضرر داره،ب خاطر سسش

نه چ ضرری

نه عزیزم خیلیم خوبه
فقط مایونزش رو نگاه کن بدون تخم مرغ باشه یا با پودر تخم مرغ

نه چه ضرری(

سوال های مرتبط

مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان دانیال وفسقل🩵 مامان دانیال وفسقل🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان پسرها مامان پسرها روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی