خانوما الویه ضرر داره ؟ تو ماه من

۱۴ پاسخ

برای خیال راحت تر، سسش رو چک کن که پودر تخم مرغ داشته باشه نه تخم مرغ

عزیزم سس زیاد نزار بجاش میتونی ماست قاطی سس کنی

چرا ضرر داشته باشه.
اگر برای سسش میگی من با اکثر غذا ها و سالاد ها سس میخورم

من چندبار خوردم آنقدر هم چسبید که خدا میدونه

من خیلی خوردم

ن عزیزم نوش جانت

ن چ ربطی داره من ک میخورم

من که از اول بارداری میخورم فکر نمیکنم ضرری داشته باشه

ن چ ضرری ما شی الویه داریم 😂

من از دکترم سس مایونز پرسیدم گفت نخور🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

نه منم‌خیلی خوردم و میخورم

چرا بعضی مادرا یه سوالایی میپرسن بهخدا یه‌چیزایی میبینم‌نمیخورنو‌برگام‌میریزه

با مرغ درست کن سس هم کم بزن
سوسیس و کالباس خوب نیس

🥲چ ضرری تورو خدا

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان گردآلو🌝 مامان گردآلو🌝 ۲ ماهگی
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهیدا مامان ماهیدا ۵ ماهگی
مامان دانیال وفسقل🩵 مامان دانیال وفسقل🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری