کسی بوده با لکه بینی باردار شده باشه؟

۳ پاسخ

منی که دو ماهه حامله بودم ولی هر ماه سروقت پریود میشدم باید چی بگم ؟؟؟؟؟ هر ماه پنج روز پریود میشدم دو ماه آخر که حامله بودم دو روز بود رفتم دکتر گفتم کیستم بزرگ شده فک کنم گف دراز بکش سونو کنم که ضربان قلب گذاشت و گفت نه هفتته 😐😐حالت تهوع هم داشتم میگفتم گرما زده شدم

من 😐۵روز قبل موعد ۱روزو نصفی لکه بینی داشتم

اره یک روز قبلش لکه قهوه ای داشتم
ده یازده روز قبلش هم لکه صورتی
البته تازه کورتاژ کرده بودم سه ماه از کورتاژم می‌گذشت باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان ریهام مامان ریهام هفته دوازدهم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری