کسی بوده بدون لکه بینی باردار بوده باشه؟؟؟؟

۷ پاسخ

بله من ،بدون هیچ علائمی چهار روز از موعدم گذشته بود بی بی زدم و مثبت 😍

اره من. خیلیا لکه نمیبینن

من 11 روز از موعدم گذشته بی بی زدم جواب ازمایش مثبته تا الانم لکه ندیدم

انشالله که واسه شما هم مثبت باشه قربونت

لکه بینی بیشتر خطر داره
نداشته باشی باید خداروشکر کنی

بله من

بله من

سوال های مرتبط

مامان حسنا سادات مامان حسنا سادات ۱ ماهگی
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ریهام مامان ریهام هفته دوازدهم بارداری