۵ پاسخ

من شربت لاکسی هرب شربت گیاهی الوگفت چون هفتت پایینه اینوبخورداروهای قوی ترریسک داره بخوام بهت بدم تاهفتت بره بالا

زیتون سیاه
الوچه و لواشک
انجیر و انگور
مصرف سبزیجات و اب فروان
پیاده روی سبک
یک قاشق روغن زیتون و یک قاشق شیره انگور بریز تویه لیوان اب وبخور
اگر شدید هست وبا اینا که گفتم برطرف نشد برو دکترتا بهت دارو بده

من دارو‌کیاهیی واسم عرق کاسنی و اسفرزه داد و شربت لاکتوز خیلی خوب بود

انجیر خشک و گلابی برای یبوست خیلی خوبه

من دیشب دکتربهم شربت دادولی واقعیت الان دمه دستم نیست ببینم گفت برنج کم بخور،سبزیجات ومیوه زیادبخور

سوال های مرتبط

مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته نوزدهم بارداری