۹ پاسخ

چون باردارید به دکترتون بگید براتون دارو تجویز کنه سرخود دارو مصرف نکنید عزیزم

برا من کپسول پسیلیوم و شربت لاکسی نوشته دکتر

شربت لاکسی ژل بخورین

من یک روز در میونن یکم اسناح با تخم مرغ،صبخانه یا عصر میخورم خوبم البنه بت روغن زیتون ،یا روغن بادام خوراکی ،استفاده میکنم رفتم دکتر ،بهم یه پودر گیاهی داد اثر نکرد

شربت mom مجازه بخوری
یک قاشق بعد صبحانه ناهار شام بخور تا شکمت قشنگ کار کنه بعد نخور
ماست و کته موز به ته دیگ نخور
آلو خیس
انجیر خشک
گلابی
زیتون
روغن زیتون
آلو
آلبالو
گیلاس و هرجیزی ک فک میکنی نرم نگهت میداره بخور

فصل گوجه سبز و البالو ایناس بخور خوبه

شربت داره خيلي خوبه ب دكترت بگو بنويسه برات

الوسیاه و شلیل خیلی خوبه
روغن زیتون عالیه
پودر موسیلیوم مخصوص خانمهای باردار از داروخانه بگیر اونم خوبه

لاکسی ژل خوردی ؟

سوال های مرتبط