چی کار کنم شیرم زیاد شه؟

۵ پاسخ

عرق رازیانه هم خیلی خوبه

قرص شیر افزای گل دارو. روزی ۳بار.و مایعات زیاد تغذیت هم جوری باشه ک ویتامین و کلسیم به بدنت برسه.

من پودر گالاکتومید میخورم

آبگوشت، ماهی، قرص لاکتاول، دم کرده تخم شوید و شنبلیله، آب هویج

آب هویج . دلستر. کنجد و بادام . آبگوشت و سوپ جو

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان maman  shahan مامان maman shahan ۹ ماهگی
مامان مهوا💜 مامان مهوا💜 ۱۷ ماهگی
مامان محمدصالح مامان محمدصالح ۱۶ ماهگی
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی