سلام تو این سن دختر من بستنی میشه بدم بهش؟؟

تصویر
۹ پاسخ

من ک میدم والا وانیلی

آره منم میدم خیلیم دوست داره با موز و بیسکوئیت مادر قاطی میکنم .فقط بستنی پاستوریزه میدین با از مغازه با دستگاه هست؟

من یکم هویج بستنی میدمش

منم میدم

من از چند ماه پیش میدم مشکلی هم نداشته خداروشکر
فقط حواست باشه حساسیت به پروتئین گاوی نداشته باشه
بستنی تو بارداری هم مجازه فقط از حدش نباید رد بشه

منکه خیلی وقته میدم

خوب نیست پس

دوست داره .اخه

نه نده چه نیازی هست

سوال های مرتبط

مامان روژدا مامان روژدا ۱ سالگی
زندگیم پسرم و دخترم💞 زندگیم پسرم و دخترم💞 قصد بارداری