من ک میدم والا وانیلی
آره منم میدم خیلیم دوست داره با موز و بیسکوئیت مادر قاطی میکنم .فقط بستنی پاستوریزه میدین با از مغازه با دستگاه هست؟
من یکم هویج بستنی میدمش
منم میدم
من از چند ماه پیش میدم مشکلی هم نداشته خداروشکر
فقط حواست باشه حساسیت به پروتئین گاوی نداشته باشه
بستنی تو بارداری هم مجازه فقط از حدش نباید رد بشه
منکه خیلی وقته میدم
خوب نیست پس
دوست داره .اخه
نه نده چه نیازی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.