دخترم ده ماه و نیمشه میشه بهش بستنی بدم؟شما میدین؟

۸ پاسخ

من دادم بستنی وانیلی دکتر گفت به هیچ عنوان ندین

من هر ازگاهی خودم میخورم به دخترمم میدم

منم میدم ولی اصلاااا دوس نداره چیزای یخو

بفرما

تصویر

میدم من

بد عزیزم اشکال نداره اون مگ چقدر میخاد بخوره خیلی سخت نگیر

کلا بهتر که‌ندی به خاطر شکرش زیر یک سال خوب نیست..
ولی در حد یکم گاهی ادم مجبور میشه تو یه موقعیت های خاص

من دادم چند بار ولی زیادش خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان 🐬💖دخترنازم مامان 🐬💖دخترنازم ۱۷ ماهگی