۴ پاسخ

نستله میدم
گندم
گندم و سیب
گندم و خرما
گندم و موز

نستله موز گندم خیلی خوبه

برند سرلاک.موز و گندم.سیب و گندم

من برنج گرفتم نخورد گندم و موزم گرفتم بازم نخورد

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک ۳ سالگی
مامان 🐣🐣 ها💙 مامان 🐣🐣 ها💙 ۹ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم ۸ ماهگی