۴ پاسخ

اگه توی سونو مشکلی باشه ک دکتر بگه باید انجام بشه با کسی و خودش میخواد انجام بده بله فرق داره

سلام من انجام دادم پنج تومن شد. البته هزینه دکتر مطب ۴ تومن شد. وازمایش تحویل ازمایشگاه دولتی دادم که یه تومن رفت

زن داداشم انجام داده ۱۳ تومن شده

اگه دکترت برات بنویسه ۱۳ میلیونه اگه خودت بخوای انجام بدی ۲۵ اینا میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه❤️👼🏻 مامان پناه❤️👼🏻 هفته نوزدهم بارداری
مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 هفته سی‌وچهارم بارداری