۱۰ پاسخ

چرا دیر من ده هفته رفته بودم سر پسرم ده روزم طول میکشه بیاد

من همراه با سونو ان تی ۱۲ هفته انجام دادم

دکترم نوشت

من سیزده هفته انجام دادم

از ده هفته میتونستی بدی
شامل بیمه نمیشه ولی بگو دستورشو بنویسه برات

این ازمایش واسه چیه؟

از ۱۳ هفته میتونستی بدی آره برو انجام بده آخه طول میکشه جوابش.

اره عزیزم
ولی از ۱۰هفته هم میتونستی بری

از ۹ هفته میشه انجام داد

من ۱۴ هفته انجام دادم

سوال های مرتبط

خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری