۷ پاسخ

نه موردی نداره بخور

هرروز نخوری بهتره هرچندوقت بخور

مشکل نداره ولی کافئین داره نخور ورم میاره برات

من چندوقته هوس چای کرک کردم بنظرتون درحد یه فنجون ببار بخورم مشکلی ایجاد میکنه؟

نه بابا، من یک هو قاطی می کنم چند روز میخورم ولی روزی نصفش، بعدش تا یک مدت راحتم

نوچچچچ

نه میگن قهوه روزی یکی موردی نداره
نسکافه که کافئین کمتری نسبت به قهوه داره

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسری👶🩵 مامان پسری👶🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان نگار مامان نگار هفته بیست‌وچهارم بارداری