ایا خوردن نسکافه در بارداری ممنوع؟؟؟

۸ پاسخ

من دکترم گفت مشکلی نداره
البته من کاپوچینو میخورم باشیر

من فقط برای اینکه هوسم رفع بشه به اندازه دو قاشق مربا خوری تو یه لیوان آب‌جوش میریزم میخورم🥺

من دکترم گفت نخورم بهتره کافئین خونرسانی به جنین رو کم میکنه باعث کند شدن رشد بچه میشه . ماهی یکبار گفت خیلی دلم کشید بخورم

نه من روزی ی فنجون قهوه هم میخورم

به اندازه باشه

نه من ماهی ی لیوان اینا میخورم البته دکترم میگه نخور/:

نه ممنوع نيست ولي نبايد زياد مصرف بشه

خیر روزی یه شات اسپرسو هم مجازه البته میگن با شیر بخورید که خیلی غلیظ نباشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رسپینا مامان رسپینا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری