دخترا میشه عدد انتی هاتونو بگین لطفا

۹ پاسخ

مال من6/11قراره آمینو سنتز بشم🥺

واسه من ۳/۴۰ انتی. cvs انجام دادم خداروشگر سالم بود. نگران نباشید ان شاالله سالمه بچه تون

۱.۸۵

۱.۹۸ بود

1/17

۲/۱۳

عزیزم اینقد استرس نداشته باش من عدد انتیم 3/5هست دکتر سلفری نوشت گفت زیر۳ طبیعیه برای من بالا بود

1.32 بود

۱/۸ بود

سوال های مرتبط

مامان آقاآرمان مامان آقاآرمان ۲ ماهگی
مامان فندق💙👨‍👩‍👦 مامان فندق💙👨‍👩‍👦 هفته بیست‌وهفتم بارداری