۶ پاسخ

دیگه اخراشه خداروشکر

منم فردا۳۹تموم میشم خداکنه دردم بگیره زایمان کنم دکتر منم همینجوری دیر داده

شنبه میرم

طبیعی بالای ۳۹هفته ست معمولا

خب اگه دهانه رحمت باز نمیشه بگو سزارین کنن دیگع بسه چقدر میخوای بمونه

اخراش سخت میگذره 😂

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ ماهگی
مامان مامان کوچولوها مامان مامان کوچولوها ۱۲ ماهگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی